zaterdag 19 maart 2016

HOERA!!!



Eindelijk mag ik het vertellen......
ik  behoor tot een van de vier gelukkigen wie uitgekozen is door Els voor haar design team!
samen met nog 4 zeer getalenteerde lady's:
  Inge Groot, Mariken, Ellen Haxelmans en Els Brigé zelf
vormen wij het Els Brigé design team!

Hoe gaaf is dit?!



Ben groot fan van haar stempels zowel de cuties, als de gave lettertypen.




Zien jullie de snijmallen Hoera en Gefeliciteerd?
Ook deze snijmallen zijn binnenkort verkrijgbaar en passen bij de 't is je verjaardag' stempelset.
De snijmallen stansen super gedetailleerd uit en zijn een echte aanrader!



Om de lancering van het DT nog feestelijker te maken gaat Els een waardebon 
van 20 euro verloten.
Je maakt hier kans op door een reactie achter te laten op 1 van de 5 blogs van het DT.
 klik op de volgende linken, laat een reactie achter en
 wie weet ben jij de gelukkige ;))

Inge Groot
Mariken
Ellen
Els





42 opmerkingen:

Deborah zei

Gefeliciteerd met je dt plaatsje! Super mooi kaartje heb je gemaakt! Die waterschildpad is echt super schattig, mijn favoriet!

Miranda V zei

Wat een super leuk nieuws, gefeliciteerd! Ook, wat zal het moeilijk zijn geweest om het geheim te houden. Gelukkig kon je wel alvast met een aantal mede DT leden / vriendinnen er over kletsen! Gezellig en leuke DT club bij elkaar. Ik wens je heel veel plezier en succes met dit nieuwe avontuur. Jij kunt prrrrrima uit de voeten met de leukste teksten en cute stempels!

Crea Astrid zei

Gefeliciteerd met je DT plek.
Wat een prachtige kaart met deze schattige stempel. Ik vind die stempelset zo mooi. Leuk ook hoe je de druppels achter de schildpad hebt verwerkt. Geeft een leuk effect zo.

Groetjes, Astrid.

Alina zei

het kon niet anders, Sandra, gefeliciteerd voor jullie allemaal, leuke stempels zijn dat! veel plezier met je DT werk! en weer een super leuk kaartje heb je gemaakt!

Ellen H. zei

Super leuk!! Ik ben echt benieuwd naar al het fijne werk dat nog komen zal!! :)

Maartje zei

Leuk! Gefeliciteerd! Jullie vormen met elkaar een geweldig DT!

Margreet zei

Proficiat dat je DT lid mag zijn. Je kaartje ziet er schattig uit. Ben benieuwd wat er nog gaat volgen. Succes!
xxx Margreet

gerrie zei

Hoe heeft Els het voor elkaar gekregen om jullie alle vier als DT team te vragen, juist blogs waar ik dagelijks naar kijk. Dit kan alleen maar leuker en leuker worden om alle dagen jullie blogs te bewonderen.
Bij deze van harte gefeliciteerd Sandra, dat wordt genieten van je prachtige creaties

Nancy Soetaert zei

Proficiat, echt iets voor jou lijkt me!
veel plezier met je DT-werk, veel plezier voor ons om van je crea's te mogen meegenieten!
groetjes, Nancy

Mariken zei

Hey San, uiteraard nog een keer gefeliciteerd! Ik vind het zo leuk om dit samen te gaan doen! Je kaartje is echt zo mooi, ik geniet hiervan! Fijn weekend, liefs, xxx

Wiebine zei

allereerst van harte gefeliciteerd met je DT schap en wat een schattig kaartje heb je gemaakt zeg. Ik vind de stempels super en die woord stansen zijn ook erg mooi.
groetjes,
wiebine

Diny zei

Wat een fantastisch nieuws....van harte gefeliciteerd!
wij zullen nog veel van jullie horen....en wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Sandra!
Groetjes en veel succes,
Diny

Colien zei

Geweldig leuk, proficiat! Ben benieuwd wat voor fantastische creaties jullie gaan maken....
grtz.Colien

Ellen zei

Jaaaaa, je eerste DT-kaartje voor Els Brigé! Zo gaaf dat je bent uitgekozen en ook zo ontzettend verdiend! Ben hartstikke trots op jou (en Inge en Mariken). Dit kaartje is ook weer een schatje. Fijn weekend xxx

Inge Groot zei

Ook jij nogmaals van harte San! Zó ongelofelijk leuk om samen met jullie het Els Brigé team te mogen versterken. Schattig kaartje en de snijmallen zijn echt cool he!

Fijn en gezellig weekend!

Nota Bene zei

Gefeliciteerd! Dit eerste kaartje vind ik alvast heel geslaagd en ik kijk dan ook uit naar je volgende creaties!
Groetjes, Nele

Irma zei

Wat een mooie kaart! Veel succes en plezier met elkaar.

Vera zei

Leuk strak kaartje!

Lwille zei

Je verdient het met je prachtige kaarten.

Scrapbookdoll zei

Gefeliciteerd, tof kaartje
Marie-Anne

Maria V zei

Jeetje wat leuk. Proficiat. Ik snap dat het voor Els best moeilijk was met zoveel reacties van creatieve knutselaars. Het DT team is wel heel erg leuk en wij gaan genieten van jouw creaties.

Mary zei

Wat een geweldig leuk nieuws Sandra!! Gefeliciteerd!!
En nog wel met andere blogmaatjes/vriendinnen van je, hoe gaaf!
Je eerste dt kaartje is súper leuk! Leuke cute stempeltjes en de letterstijl is idd helemaal tof.

Linda Visser - van der Velden zei

Gefeliciteerd met je plek in het DT, Sandra! Heel tof! Ik ben benieuwd naar al jullie creaties in de komende maanden. Je laat nu alvast weer wat heel moois zien! Groetjes, Linda

Tineke van der Velden zei

Gefeliciteerd. Veel succes en plezier in het design team van Els Brigé!

Cornelie zei

Helemaal leuk Sandra! Past zo goed bij jouw stijl. Ben dan ook niet verbaasd. Heel erg veel plezier!

Rosina zei

Wat geweldig nieuws Sandra....gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging als designer bij het team van Els Brigé....en laat wel een heeeeel mooi kaartje zien...ik ben er helemaal weg van, en vooral van die nederlandstalige stempels..Ik ga je ook volgen zodat ik ga proberen met regelmaat langs te komen om naar je schitterende creaties te komen kijken...

liefs Rosina

Judith zei

Jaaaa, super leuk voor jou! Van harte gefeliciteerd!
Je mag trots zijn op je plaats in het DT. Geniet ervan en van alle sets, waar je de komende maanden mee mag werken.
Groetjes, Judith

LbCrafter zei

Van harte gefeliciteerd met je plaats in het design team!
Ik ben er van overtuigd dat het ontzettend leuk voor je wordt om met deze prachtige producten aan de slag te kunnen :)

Anneke XOXO zei

Leuk om je te leren kennen, ik volg Els al jaren. Ik ben fan van al haar werk en zal dat zeker ook van jouw kaarten worden.
Groetjes, Anneke

Rhodé zei

Gefeliciteerd met je plaats in het DT-team! Super dat je ervoor uitgekozen bent! En wat een lief kaartje weer! Prachtig!

Sarah zei

Wat heeft Els smaak! Natuurlijk hoor jij er ook bij. Jou blog is altijd zo mooi! Gefeliciteerd! En ook nu maakte je weer iets moois! Liefs Sarah

Unknown zei

Oh.... wat leuk. Volg al jullie blogs dus wordt nog leuker om te blijven doen. Heel veel succes en vooral veel crew inspiratie die ik dan weer ga gebruiken voor mijn kaartjes. Kan nu al niet wachten om de dies en stempels te gaan bestellen.

veel liefs Caroline

Holly Saveur zei

Gefeliciteerd en wat een lief kaartje!
(ik wilde je blog gaan volgen ,maar kan dat helaas alleen via Feedblitz...feedburner...)

Dora zei

Gefeliciteerd met je nieuwe benoeming in het team. Veel plezier!
prachtige kaart en het schildpadje is zoo leuk.
Via Mariken kom ik op je blog.

Ilse zei

Gefeliciteerd met je plaats in het DT team van Els, ik volg je al langer en ben fan van jou lieve kaartjes!
Ik kijk er naar uit om te zien wat je met de stempels van Els gaat doen, dit is alvast geweldig!
Groetjes
Ilse

Miranda zei

Allereerst gefeliciteerd met je DT plek, wat een leuke kaart heb je gemaakt met deze producten. Ook super deze stansen, zo netjes krijg je het zelf nooit uitgeknipt! Kijk uit naar jullie werk......

Evy G zei

Nog een bekend gezicht bij het dt! Gefeliciteerd! Jouw stijl van kaartjes past perfect bij deze stempels. Ik kijk al uit naar je volgende projecten!

karien zei

Superleuk kaartje en die stansen echt een aanwinst!!
Groetjes Karien

Angelique zei

Wat een superleuk nieuws en natuurlijk van harte gefeliciteerd! Ik vind het dik verdiend wat ik ben altijd fan van jouw kaartjes. Wat een leuke kaart met de schildpad. Die stansen voor de stempels lijken me echt handig. Geniet van je designerschap.
lieve groetjes Angelique

Journaal Rozendaal zei

Wat ontzettend leuk, gefeliciteerd! Dit maakt een hobby nog leuker toch?! De stempels van Els zijn zeker mooi.

Els zei

Nogmaals gefeliciteerd, Sandra!! Je kaartje werd prachtig. Ben heel benieuwd naar wat je nog allemaal voor ons in petto hebt. Blij dat je deel uitmaakt van mijn team.
Els.

Gerdine zei

Gefeliciteerd! Superleuk! Benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken!