vrijdag 15 januari 2016

Mix and Match # 1


Goedemorgen!

 Vandaag laten Inge, Mariken, Ellen en moi onze eerste Mix and Match swapje zien. 

 Iedere maand maken wij om de beurt een klein pakketje met genoeg spulletjes voor een creatie.

Inge beet de spits af met een superleuk pakketje :)


Gaaf pakketje he?

Op het witte lintje en blauwe cardstock na, heb ik van alle materialen iets gebruikt. Het schattige olifantje is van MFT. 

Ik ben heel benieuwd wat Inge, Mariken en Ellen gemaakt hebben.....

Kijken jullie gezellig mee? 




18 opmerkingen:

Mariken zei

Wauw San, wat een beauty!! Echt een San kaartje. Ik heb speciaal mijn i-pad mee naar school genomen om meteen te kunnen kijken. Dus Ellen en ik hebben al gekeken! Wat is dit trouwens gezellig om te doen he, zo met z'n vieren!!
Fijn weekend, en liefs, xx

Inge Groot zei

Aaaaah zo lief weer en super dat je bijna alle materialen hebt gebruikt, schattig zijn die kleine sequin bloemetjes :D Olifantje past er perfect bij.

Op naar volgende maand!
Ing Xx

Ellen zei

Jaaaaa, daar zaten Mariken en ik vanochtend in de docentenkamer met z'n tweeën over haar iPad gebogen :) En nu zit mijn klas een toets te maken en kan ik mooi even reageren. Je hebt met de gave spullen een echt San-kaartje gemaakt! Zo lief en leuk. Op naar volgende maand xxx

Colien zei

Wat leuk, zo'n swap en gaaf, vrolijk kaartje heb je gemaakt!
grtz.Colien

Ilse zei

Wat een mooi kaartje ook, dat olifantje is zo lief!!! ik ben al even niet meer hier geweest.
Ik zo veel moois gemist zie ik, ik ga nog even verder kijken.
Ben benieuwd wat jullie volgende maand gaan maken.
Groetjes
Ilse

Alina zei

super leuk, Sandra, mooie spulletjes!

Judith zei

Een leuk idee van Inge. Jullie stijlen zijn verschillend en dat maakt het swappen zo leuk. Ieder maakt zijn eigen kaart met dezelfde spulltejes. En jouw kaartje is weer zo lief door de zachte tinten en de onmiskenbaar mooie manier van inkleuren. Super!

Nicole Parmentier zei

Deze is ook al zo leuk! Schattig met het olifantje!!

Angelique zei

Wat een prachtige kaart heb je met jullie swap pakketje gemaakt. Ik had wat schattige kaartjes gemist. Ik wil je ook nog een heel goed en creatief 2016 wensen.
groetjes Angelique

Linda Visser - van der Velden zei

Leuke swap en ook een hele leuke kaart! Mooie spulletjes! Vind dat strikje heel leuk!

Miranda V zei

Super leuk om jullie verschillende stijlen terug te zien in de kaarten, geslaagd resultaat. Heel leuk swapclubje zijn jullie!

Christine L zei

I adore this card Sandra... I always love your designs - and your colouring of this little elephant is perfect!

Your ideas inspire me!

Hugs
Christine x

Joke de Wit zei

Deze is ook heel leuk hoor.Gr.Joke

Nancy Soetaert zei

tof idee jullie swap! Je hebt er een superlief kaartje van gemaakt!
groetjes, nancy

Wilma de Korte zei

Wat leuk zo'n swap!
Je kaartje is weer supertof!

Sarah zei

Zo leuk en zo mooi !!
Liefs Sarah

Mary zei

Super leuk kaartje Sandra! Heel vrolijk en toch cute.
Wat een gaaf idee; een groeps-swap! Ik kijk nu al uit naar de volgende keer.
De postbode heeft nog niets gebracht, maar ik hou 'm in de gaten. Want na het zien van jullie swapp sta ik te springen om aan onze swapp te beginnen.
Fijn weekeinde

Cornelie zei

Heel erg leuk! Je krijgt gelijk zin in de zomer! Erg leuk kaartje ook! Best wel fleurig voor jouw doen, maar ik hou daar wel van!