maandag 26 mei 2014

SU Workshopdag Envelop Punch Board

Gisteren weer een heel gezellig dagje gehad. Inge gaf weer een SU workshop op locatie deze keer met de EPB. Voor de lunch maakten we drie doosjes, na de lunch 3 kaarten en een doosje voor de kaarten.


ennnnn.......punch en ril ;)


even tijd voor 'n latte macchiato ;)


Hier mijn resultaat....de drie ochtenddoosjes zijn af. Het onderste kaartje is nog niet helemaal klaar nog even opleuken met een paar bloempjes. De twee andere kaartjes heb ik niet af. Dat komt ervan als je gastvrouw bent hihi....


Deze kleine presentjes heb ik gemaakt.

Bedankt meiden!
Ik heb weer een geweldige dag gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

9 opmerkingen:

Mariken zei

Ha, daar is jouw berichtje ook...met de prachtige creaties!! Wat heb ik genoten, het zijn dagen met een gouden randje...jij nogmaals dank voor de geweldige verzorging!
Liefs, Mariken

Joke de Wit zei

Dat ziet er heel gezellig uit Sandra.Groetjes Joke

Anoniem zei

Gezellig! Wat hebben jullie veel kunnen maken die dag en allemaal leuk!
Liefs, San

Miranda Slagboom-de Groot zei

Ziet er gezellige uit. Wat een mooie creaties.
Groetjes Miranda

Ellen zei

Ha kijk, foto's bij je bericht! Wat leuk. Die laten goed zien hoe gezellig het was. Want dat was het :) We hebben weer veel geleerd van Inge (punch en ril, jawel) en zijn door jou verwend qua eten en drinken. Topdag!
Liefs xxx

Cornelie zei

Ik zag bij Ellen al een aantal creaties, erg leuk allemaal. Jullie hadden een vol programma met al die werkstukjes.
Fijn dat het zo'n leuke dag was!

Inge Groot zei

Ik wil weeeer, was echt reuze gezellig met alle meiden en natuurlijk toppie verzorgd weer San. Dank je wel nog voor de lieve attentie :D

Xx

Judith zei

Oh, ik kan mij zo goed voorstellen hoe leuk het was. Je hebt weer lieve presentjes gemaakt! Met mooi weer en een gezellig clubje knutselen, daar tekenen wij voor, toch?!. Leuk zijn de projecten die jullie hebben gefabriceerd. Ik zie dat je jouw favoriete kleuren zo veel mogelijk hebt gebruikt.
Waren de katten ook weer gek op alle tassen? (-;

Alina zei

prachtige creaties, Sandra, leuk dat jullie weer zo'n fijne dag hebben gehad!!