donderdag 20 februari 2014

Onderlinge uitdaging Bij Oma Dee DT


Vandaag weer de onderlinge uitdaging van het Bij Oma Dee DT.....en een uitdaging was het dit keer voor mij zeker.....een mannenkaart!! Als ik iets nooit maak is het wel dit soort kaarten. Ik hou van schattig en zachte pastelkleurtjes en dat is nou net waar je geen mannenkaart mee kan maken. 
Maar ben de uitdaging aangegaan en na heeeeeeel veel uurtjes denken, schuiven en nog is schuiven is dit kaartje er uitgerold. 

Basiskaart Card Shoppe Marshmallow, paperpad Authentique, Fishtails, Ster en Hi Die-namics van MFT, stempeltje Penny Black, spettertjes SU Gorgeous Grunge stempelset.


10 opmerkingen:

Cornelie zei

Je bent te streng voor jezelf. Hij is leuk!! Maar ik snap dat je het lastig vind als je liever met pastel tintjes werkt. Maar deze kan verstuurd worden hoor. No Problem!

Malika zei

Mooie mannenkaart hoor

Malika

Judith zei

Super goed geslaagd! Ik vind het heel knap dat je zelfs voor mannen een cute plaatje hebt gevonden, dat niet te zoet is. Leuke layout ook!

Ellen zei

Gaaf! Zelfs een stempeltje van Penny Black voor heren gevonden :) Ik vind 'm leuk hoor met de fishtails en de grote ster van ribbelkarton.
Groetjes, Ellen

Antoinette Voorn zei

Prachtig hoor !! Echt super mooi gedaan!

Inge Groot zei

Ik vind 'm helemaal leuk! Weet dat het zó niet jouw ding is maar deze is geweldig zo met het ribbelkarton en hondje met strop :D

Nadine zei

Ik vind het te gek dat je de uitdaging niet uit de weg bent gegaan en hebt doorgezet. Dit is toch een stoer kaartje? En een beetje snoezig vind ik 'm ook! En wat was het leuk om een keertje in je huis rond te lopen. Ik was onder de indruk!!!

Alina zei

heel erg mooi geworden, Sandra, echt geweldig!

Ann zei

Prachtige kaart hoor!
Groetjes, Ann C

tineke zei

Ik vind het een superrr kaartje San
Tineke x