donderdag 18 juli 2013

Onderlinge uitdaging Bij Oma Dee


Vandaag weer de onderlinge uitdaging van het Bij Oma Dee DT en voor mij zeker geen makkelijke uitdaging...een "vakantiegroet". 

Mijn kaartje is met het mooie Echo Park "Happy Camper" paperpadje gemaakt. De basis is weer Card Shoppe cardstock, embossingfolder, en een super schattig stempeltje van Paper Smooches Giddy Bugs. Ik heb weer schets #7 van Cornelie gebruikt. Vanwege de vakantietijd loopt de schetsuitdaging tot 31 juli.

Of de uitdaging bij mij echt geslaagd is betwijfel ik, maar ik heb geen vakantie teksten of stempels :( dus dan is dit mijn alternatieve "vakantie groet"........

7 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wow wat is het een prachtige kaart! Mooie kleurtjes en een geweldige layout! Super!

Gr Antoinette

Cornelie zei

Het bijtje is weer super!! Wat een leuk plaatje! Knap dat je je kaartje zo mooi licht weet te houden ;-)

Mary zei

Ik vind dit echt wel een vakantie kaartje hoor.......bijtjes zie je genoeg in de zomer......het lantaarntje......en 'smile' doen we allemaal als we vakantie hebben, toch?
Fijne dag, groetjes Mary

Judith zei

Mary heeft het goed verwoord: ik vind je kaartje ook super leuk!
Voel jij je eigenlijk weer fit?

Alina zei

heel erg mooi, Sandra!

Yolanda zei

Hoi Sandra, ik vind dit ook echt wel een vakantie kaartje. Lekkere frisse kleuren, een bijtje en dat lantaarntje doet mij denken aan de tijd dat ik nog met de caravan op vakantie ging. Als het 's avonds donker werd staken we altijd een paar van deze lantaarns aan. Zeer geslaagd kaartje dus ... Groetjes Yolanda B)

Unknown zei

leuk! echt wel zomers = vakantie ;)