donderdag 2 februari 2012

Happy Birthday!



Vandaag heerlijk een vrij dagje. Wel vroeg uit de veren want de hond moest naar de kapper. Dik aangekleed want wat is het koud! Ik ben geen wintertype en zal ook heel blij zijn als het voorjaar is. Maar goed het is niet anders en ben lekker vanmiddag m'n hobbykamer ingedoken. M'n vriendinnetje is 50 jaar geworden en geeft morgen haar feestje.
Alleen de inhoud van het tasje laat ik niet zien, want ik weet dat ze af en toe op m'n blog kijkt :-)

Het papier is van MME, stempeltje Bildmalarna, hart en knoopjes MFT en jaja zelf gehaakte blommekes :-)



Het haak en brei virus heeft hier ook toegeslagen. Ben met een granny square bezig (zie bovenstaande foto), met een broddellap en 'n sjaal hahah hoezo tijd te kort......


San x

19 opmerkingen:

Sonja zei

Wat een lieffie ...

groetjes,
Sonja

Mariken zei

Gelukkig heb jij ook last van tijd tekort, erg hè?
Je tasje is erg leuk geworden, daar zal je vriendin zeker blij mee zijn! En je haaksels zijn ook tof, goed bezig ben jij!
Gr-x-jes Mariken.

Mary zei

Super leuk kadoo tasje! En gaaf dat je kan haken!! Super leuk hoor, mooie kleurtjes! De bloemetjes op je kadootasje heb je waarschijnlijk ook zelf gehaakt.....geweldig!
Fijne avond morgen op de verjaardag van je vriendin.
Groetjes Mary

Jolara zei

aah mooi zeg liefs JOYCE

diana68 zei

Wat knap gebreid San en nog haken ook, jij bent echt van alle markten thuis. Het tasje vind ik ook super leuk en ik ben nu wel nieuwsgierig wat in dat tasje zit *lol.

diaan x

Hilda zei

Hallo Sandra,

Ooooo wat je een leuke tasje gemaakt voor je vriendin, heel veel plezier op haar feestje.

Ooooooooooooooo dus bij jou is de haakvirus ook toegeslagen, nou hier ook!!!!!!!

Ben ook druk met een deken bezig........ nou proeflapjes aan het maken, kijken welke patroon ik het leukste vind.
Ik vind jou deken wel heeeeeel mooi worden, gave kleurtjes.

En heeft de honde een mooi kapsel gekregen????

Groetje shIlda

Jeanet zei

Je tasje is weer superrrr San en je bloemetjes zijn gaaf !! Owwwwww vindt je granny ook gaaaaaaf zeg , zouden we allemaal via blogs besmet kunnen raken hihihi :p

Liefs Jeanet

Unknown zei

helemaal supers Sandra!!

Betinaxx

m@deliefjuh zei

oh! super zeg! geweldig gaaf!

anita01 zei

Van harte met je vriendinnetje....en jes z'n sara tasje is me leuk hi,hi,...Smaakvol.

En je granny, ja super leuk, heb wat afgehaakt, enig enig..laatst nog blommekes, ja we hebben het leuk hi,hi,...

Knuf voor je doggie..

Warme gr. Anita x

Unknown zei

Schattig tasje San, en de granny square is prachtig.

lieve groetjes Suze

Berlinde zei

Een heel lief tasje Sandra, en ook je haakwerk is prachtig!!
Lieve groetjes, Berlinde

June Nelson zei

Another beauty Sandra xxx

nicolet zei

Schitterend kaartje Sandra en die muts...die is echt onwijs gaaf. Mooie kleurtjes!!
Groetjes Nicolet

Sinikka zei

Wat een lief zakje heb je gemaakt. Leuk met de gehaakte bloemen.
Gr. Sinikka

Carmen zei

Gave creaties heb je weer gemaakt San! Ik ben ook begonnen met breien. Echt super leuk om te doen maar nog minder tijd voor een kaartje. Hoewel ik best wel weer actiever ben op dat gebied.

Liefs, Car

Bernadet zei

oooh super Sandra.
Gaaf zijn je zelluf gehaakte blommekes!

lenny zei

Je tasje is super dat zal de inhoud ook wel zijn ook en leuk stempeltje Sandra
gr lenny

Anoniem zei

Wat een geweldig kaartje San en wat leuk dat bij jou ook het haakvirus heeft toegeslagen hahaha! Je vierkantjes zien er top uit! Je brengt me op ideetjes! :)
Liefs, San